FAQ

Jak ty videa děláš?
Nejvíce videí jsem vytvořil ve hře Garry's Mod. Hra běží na herní enginu Source, pomocí kterého můžete využívat fyziky vytvořené pro hry jako Half-Life 2 nebo CS:GO. 
Pomocí stáhnutelných nástrojů jde animovat zcela regulérně jako ve více profesionálních programech pro 3D animaci. Pokud se chce skvěle bavit a přitom si animovat nebo jen blbnout ve hře s téměř neomezenými možnostmi, doporučuji Garry's Mod vyzkoušet.

Co používáš za pomocné programy na úpravu videa?
Sony Vegas 13.0 na střih a úpravu videa.
Fraps na nahrávání video záznamů z her.
Audacity na úpravu zvuku.
Photoshop na grafickou úpravu.

Proč nezkusíš Source Filmmaker?
Protože je to v mé situaci naprosto zbytečná věc.
Zaprvé, se SFM jde sice dělat animace, ale nikdy nebudou takové, jako ty vytvořené v Garry's Modu. Ragdoll postavičky a používání fyziky enginu je prostě u G-Modu 24/7 a s tím je to úplně jiná psina a i výsledek. Ne horší, ale prostě jiný.
Zadruhé, jako program na 3Dčko už používám Mayu od Autodesku. Na rozdíl od SFM je Maya profesionální program na všechno kolem 3D a hojně se využívá v zaměstnání.

Jak bude tvoje budoucnost spojená s YouTubem?
YouTube nepřestanu dělat nikdy. Moc mě baví sdílet svoji tvorbu a poslouchat názory jiných. 
Budou to ale videa vytvářeny v programech vhodné pro zaměstnání.
Mým snem je pracovat s hrami. Ať už animace, modelování nebo programování. Bohužel, G-mod není profesionální program a v budoucnu budu muset od tohoto nástroje upustit a plně se věnovat jiným programům na 3D animaci.